vendredi 11 décembre 2015

ՔԵԶ ՀԱՄԱՐ ՀԱՅԱՍՏԱՆ


Քեզ համար Հայաստան. " Pour toi Arménie ... "
Posté par Autoradio FM 89.7 - Yerevan sur lundi 7 décembre 2015

Քեզ համար նոր գարուն կգա 
Եվ պայծառ կշողաս նորից 
Ձմռան բոցից դու մահաբեր 
Կհառնես ինչպես փյունիք կրկին,
 Հայաստան: 
Կըզնգա երգդ ամենուր 
Կուռ կամքով վեր կսլանա 
Աստված պահի քո հողը սուրբ 
Ապրիր հավերժ ու երջանիկ 
Իմ սեր Հայաստան: 
Աշխարհը վշտապես 
Ողբում է քեզ հետ 
Եվ ձեռքն է մեկնում իր նորովի անկեղծ 
եղբայրության որ դու ապրես: 
Ողջ աշխարհն է սատար դարձել 
Որ կանգուն ու անհաղթ մնաս 
Տանջվել ես միշտ դու նահատակ, 
Մոռացված իմ ժողովուրդ ապրի՛ր Հայաստան: 
Կբուժվեն քո վերքերը խոր 
Թե նույնիսկ դու միշտ անիծես 
Քո բախտը չար ուղին արնոտ 
Թող կանաչի ճամփադ լուսե 
Իմ սեր Հայաստան: 
Ոսկե արևը թող ժպտա 
Քո սուրբ հողին Հար ցնծա՛ իմ 
Հայաստան աշխարհ 
Արցունքը քո շրթին 
Թող հույսը քեզ օգնի 
Գոտևորվիր իմ ժողովուրդ: 
Թող հավատը քեզ չլքի 
Փորձության քո ճանապարհին 
Թաղծոտ ու սև քո աչքերում 
 Թող անմար ժպիտ շողա կրկին 
Հայաստան: 
Քո փառքին ինքդ տիրանաս 
Ձայնդ զիլ աշխարհում թնդա 
Աստված պահի քո հողը սուրբ 
Ապրիր հավերժ ու երջանիկ 
Իմ փառք,իմ գարուն, իմ արև 
 Հայաստան: