dimanche 1 mars 2009

ԶԱՀՐԱՏի մահուան երկրորդ տարիլիցին առթիւ...

«Ո Չ »
Ես ոսկեմատ դերձակ եմ,
Ձեր սիրտերն երբ այդքան շատ
Սէր պարբակել չկրնան
Չդիմանան ու պատռին
Կարեմ կ'ըսեմ «ո'չ» կ'ըսէք...
Ես յաւակնոտ գրչակ եմ,
Կարօտ կ'երգեմ, սէր կ'երգեմ,
Ձեր աչքերէն յայտնի է
Հազարումէկ տենջ ունիք,
Գրեմ կ'ըսեմ «ո'չ» կ'ըսէք...
Վարպետորդի ստահակ եմ,
Սէր կ'առնեմ յոյս կը ծախեմ,
Երբ ամէն ինչ չորցեր է
Ու պէտք ունիք պատրանքի,
Ճարեմ կ'ըսեմ «ո'չ» կ'ըսէք:
Ես պատմութեան ցուցակ եմ,
Օր կ'ըլլայ ետ կը նայիք,
Հին սէրերով կ'օրօրուիք,
Շատ են մէկ-մէկ չէք յիշեր,
Շարեմ կ'ըսեմ «ո'չ» կ'ըսէք:
Ես քմահաճ վտակ եմ,
Կը հոսիմ ուր որ ուզեմ
Բոցեր ալք ալք մեծնալէն
Երբ ձեր սրտին գան հասնին,
Մարեմ կ'ըսեմ «ո'չ» կ'ըսէք:
Ես լրջութեամբ յագեցած ,
Ձեր օրերուն կատակն եմ,
Երբ աշխարհը մութ տեսնէք,
Ոստոստելէն կը վազեմ,
Կը խոնարհիմ ձեր առջեւ
Պարեմ կ'ըսեմ, «ո'չ» կ'ըսէք:
Պատրաստական շարժակ եմ.
Ձերն ըլլալէն ձանձրացած,
Երբ կանգ առնէ սիրտն-անզօր
Բաբախելէն երբ դադրի,
Լարեմ կ'ըսեմ «ո'չ» կ'ըսէք:
ԶԱՀՐԱՏ
«Զարեհ Եալտըզճեան»